Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Іванієнко В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Котов А. М. Удосконалення принципів формування та функціонування наглядових рад в системі економічної безпеки підприємства [Електронний ресурс] / А. М. Котов, Л. О. Мозгова, В. В. Іванієнко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2016. - Вип. 53. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2016_53_14
| 2. |
Іванієнко В. В. Маркетингові стратегії формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринках [Електронний ресурс] / В. В. Іванієнко, К. В. Ковальчук // Бізнес Інформ. - 2022. - № 1. - С. 444-450. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2022_1_65 Проаналізовано сутність і особливості застосування маркетингових стратегій формування конкурентоспроможного бренду. Досліджено індивідуальні та відмінні характеристики бренду. Наведено причини формування актуальності бренду. Установлено, що бренд є важливим активом компанії, а в результативний розвиток стратегії фірми повинно входити визначення розрахунку капіталу торгової марки. Наведено розгорнутий перелік компонентів марочного капіталу підприємства. Визначено, що за умов зростання конкуренції все більше уваги набуває активізація використання методики просування товару на ринок, зростання комунікативного впливу на цільові сегменти, збільшення арсеналу складових комплексу просування за рахунок використання нестандартних методів маркетингових комунікацій. У ході дослідження виокремлено складові елементи бренду. Конкурентоспроможний бренд - це дуже важливий процес маркетингової складової, виведення продукту на ринок, створення обличчя компанії. З огляду на позицію підприємства на ринку та його масштаби, можна фіксувати зростання конкурентоспроможності бренду. Дослідження конкурентоспроможності фокусується на описуванні й оцінюванні параметрів складових і запровадження конкурентної переваги серед інших, уже існуючих брендів. Брендинг - це одна із форм різноманітності практично однакових товарів на ринках, але з протиставленням індивідуальності. Брендингова діяльність спрямована на створення довгострокових споживчих переваг, які включають активні способи просування та позиціонування певного товару. Конкурентоспроможний бренд - це бренд, у якого є переваги над іншими брендами по показниках, що є характеристиками конкурентоспроможності продукції (якість, ціна, інноваційна активність), іміджеві та репутаційні характеристики продукції та підприємства, його позиції на ринку.
| 3. |
Іванієнко В. В. Теоретичні, технологічні та інформаційні складники процесу формування стратегії розвитку експортного потенціалу підприємств в сучасних умовах господарювання [Електронний ресурс] / В. В. Іванієнко, К. В. Іванієнко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2021. - Вип. 5. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cxeebu_2021_5_3
| 4. |
Іванієнко В. В. Корпоративна соціальна відповідальність міжнародного підприємництва [Електронний ресурс] / В. В. Іванієнко, Д. А. Шипова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2022. - Вип. 1. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cxeebu_2022_1_3
| 5. |
Іванієнко В. В. Теоретико-методологічні аспекти формування та розвитку системи управління фінансово-економічною безпекою підприємства [Електронний ресурс] / В. В. Іванієнко, А. А. Сологуб // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2022. - Вип. 4. - С. 33-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cxeebu_2022_4_7
|
|
|